Od 2025 roku sprzedaż biletów tylko online

REGULAMIN SPRZEDAŻY ONLINE BILETÓW NA WYDARZENIA PLENEROWE

§1 Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady sprzedaży biletów na wydarzenia plenerowe (dalej: „Wydarzenia”) organizowane przez PHU RAD-BUD Zimoch Włodzimierz, z siedzibą przy ul. Krasickiego 107, 97-500 Radomsko, NIP: 7720016607, REGON: 590005807 (dalej: „Organizator”).
Miejscem organizacji Wydarzenia jest Poniwiec Mała Czantoria w Ustroniu, ul. Akacjowa 107 (dalej: „Obiekt”).
Szczegółowe daty, godziny i program Wydarzeń są dostępne na oficjalnej stronie internetowej wydarzenia oraz w materiałach informacyjnych Organizatora.

§2 Zakup biletów
Bilety dostępne są wyłącznie w sprzedaży online.
Organizator nie prowadzi sprzedaży biletów na miejscu Wydarzenia.
W celu dokonania zakupu biletu konieczne jest podanie danych osobowych, które mogą zostać udostępnione służbom porządkowym lub Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu w przypadku konieczności.
Bilety są wysyłane automatycznie i niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. Standardowo proces ten trwa kilka minut, jednak w wyjątkowych przypadkach może wydłużyć się do 24 godzin. W przypadku nieotrzymania biletów w tym czasie, prosimy o kontakt na adres e-mail: biuro@poniwiec.pl.

§3 Rodzaje biletów
Bilety ulgowe przysługują:
a) młodzieży szkolnej (za okazaniem ważnej legitymacji),
b) studentom (za okazaniem ważnej legitymacji),
c) seniorom powyżej 65. roku życia (za okazaniem dokumentu potwierdzającego wiek).
Bilet na kolej uprawnia do skorzystania z przejazdu koleją linową w określonych godzinach trwania Wydarzenia.
Operator kolei zastrzega sobie prawo do wstrzymania jej działania z powodu niekorzystnych warunków atmosferycznych.
Niewykorzystanie całości biletu (np. w przypadku braku skorzystania z przejazdu koleją) nie uprawnia do zwrotu części ceny biletu.

§4 Zasady uczestnictwa
Bilet uprawnia do jednokrotnego wstępu na Wydarzenie.
Na terenie Wydarzenia obowiązuje zakaz:
a) wnoszenia alkoholu i środków odurzających,
b) agresywnego zachowania,
c) nagrywania lub fotografowania bez zgody Organizatora.
Uczestnicy zobowiązani są do stosowania się do poleceń obsługi oraz zasad bezpieczeństwa obowiązujących na Obiekcie.
W przypadku zarządzenia ewakuacji, uczestnicy mają obowiązek spokojnego opuszczenia terenu zgodnie z instrukcjami obsługi.

§5 Odpowiedzialność Organizatora
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
a) rzeczy zgubione lub zniszczone podczas Wydarzenia,
b) dyskomfort spowodowany niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
Ze względu na plenerowy charakter Wydarzenia, Organizator zaleca dostosowanie ubioru do warunków pogodowych.
W razie silnych burz, wiatru lub innych zagrożeń Organizator może przenieść wydarzenie do namiotu lub na inny dzień.
W przypadku całkowitego odwołania Wydarzenia, uczestnikom przysługuje zwrot środków w ciągu 180 dni od daty odwołania.

§6 Zwroty i reklamacje
Bilety zakupione online nie podlegają zwrotowi ani wymianie, za wyjątkiem sytuacji odwołania Wydarzenia.
Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta – bilet jest powiązany z konkretną datą i godziną.
Nie ma możliwości odstąpienia od umowy – prosimy o rozsądne zakupy.
Reklamację prosimy składać poprzez uzupełnienie formularza kontaktowego znajdującego się na stronie z tematem: REKLAMACJA nr. zamówienia.
Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 14 dni.

§7 Rozwiązywanie sporów
1. Reklamacje mogą być składane w dowolnej formie, powinny jednak zawierać informacje wymagane do ustalenia odpowiedzialności organizatora lub jej braku, a także dane reklamującego potrzebne do rozpatrzenia reklamacji. 
2. W celu złożenia reklamacji zaleca się przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres e-mail biuro@poniwiec.pl lub listownie na adres siedziby organizatora. Zgłoszenie powinno zawierać: imię i nazwisko (lub nazwę firmy), dane kontaktowe (adres e-mail lub numer telefonu), opis problemu oraz żądanie reklamacyjne. Organizator może poprosić o dodatkowe informacje, jeśli będą one niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.
3.  Wszelkie reklamacje składane przez Konsumentów będą przez organizatora rozpatrywane w terminie 14 dni. 
4.  Konsument ma prawo do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej oraz powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów, o pomoc w rozstrzygnięciu sporu wynikłego z umowy sprzedaży.

§8 Bezpieczeństwo i porządek publiczny
Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wstępu lub usunięcia z terenu Wydarzenia osób:
a) będących pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
b) zachowujących się agresywnie,
c) zagrażających bezpieczeństwu innych uczestników.

§9 Rejestracja wizerunku
Uczestnictwo w Wydarzeniu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na rejestrowanie wizerunku w celach promocyjnych przez Organizatora.
Materiały zdjęciowe i filmowe mogą być publikowane w mediach społecznościowych, na stronach internetowych oraz w materiałach promocyjnych.

§10 Postanowienia końcowe
Uczestnictwo w Wydarzeniu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie naruszają praw nabytych uczestników, o ile nie wynikają z konieczności zapewnienia bezpieczeństwa.
Aktualna wersja Regulaminu będzie każdorazowo dostępna na stronie internetowej Organizatora.
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.